Äntligen helg och Äntligen är jag ledig!! ...

img_4273 (MMS)

Äntligen helg och Äntligen är jag ledig!! Jag har blivit så avundsjuk på alla som legat ute och solat idag, druckit öl, fikat you name it! Faan jag vill också göra allt det där juuu :( man blir faan Depp av sånt! Det jag får är o vara sjuk o jobba.. Och INTE bli brun o ha kul o äta glass eller dricka en öl :( fusk fusk fusk!!! Det är fusk!! Faan! Men nu har jag slutat och satt mig på tåget hem. Men innan jag är hemma så är ju klockan halv 6 och då blir det ingen solnig :( men nu är jag ledig i 3 hela dagar så hoppas vi får lite sol då iaf. Då jävlar ska jag pressa vaaaarje dag :) tihi! Ikväll blir det grillning och lite kubbspelande hos Johan. Hoppas jag inte blir sämre bara. risk finns ju men just nu lver jag på värktabletter, smärtstillande och halstabletter till tusen. Jag SKA vara med ikväll ! jävla kropp som säger annat!! Lyd mig! Nåja. Hoppas ni får En trevlig Valborg gott folk! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0