BildBomb

Känns verkligen som att jag suttit i flera timmar nu och fixat iordning korten från helgen.. Blev en del kort kan man väl säga. Men en hel del blev suddiga.. Jäkla skitkamera. måste verkligen uppgradera mig snart känner jag. Eller så kanske man skulle lära sig den man har ;) haha! För jag tror det är det - att jag inte hittar rätt inställningar helt enkelt.. Men men här kommer iaf lite kort ifrån Elmia :)


Hålla handen så man inte tappar bort varandra ;)




HÄR snackar vi muskler!!! MUMMA för dessa två bilarna!!!! :D



2 FAST 2 FURIOUS BILARNA VAR DÄR - DOM RIKTIGA FRÅN FILMEN :)
Såå snygga!







Åååh dom var riktigt balla! Och man såg ändå att de var använda. så ballt :) MUMMA!!







Fler bilder finns på min facebook

Hade en riktigt trevlig dag i jönköping trots lite nedstämning under maten på kvällen men men! :) Mycket fina bilar, motorcyklar och lastbilar fanns det att kolla på! Jag är nöjd, jag fick ju se 2 fast 2 furious bilarna så ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Hallåååå...! Jag kommer nästan i brallan här nu lixom. Dreggel dreggel och mer dreggel. Tänk dig å sätta dig i dom... vinka lite till publiken och bara dra. GE MIG! (Tror du man kan få med skådisarna om man betalar tillräckligt bra?!?!?!?!) Hade lixom aldrig behövt mer sex, det hade räckt att gå ut i garaget så hade man fått en sprutorgasm så halva garaget hade varit vattenfyllt..



Förstår du??!? Me likilike alooot!

2011-04-26 @ 14:53:56 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0