Cleaning time!

Fasiken vad det blåser idag då :O Känns som att det snart kommer komma ett träd genom fönstret här..

Ledig idag, men trots det så vaknade jag tidigt ändå.. Så typiskt. Men det är väl lika bra. Har lite att stå i idag så lika bra att komma upp i tid.

Har hunnit städa; plockat undan, dammsugit, dammat, putsat fönstren och slängt in två maskiner med tvätt.. Och klockan är inte ens 12 ;) Eller a, nu är den ju 12. Men tycker jag hunnit rätt mycket ändå. Och nu dricker jag kaffe ;) dagens frukost!
Synd bara att jag verkligen HATAR att städa. Tycker det är så sjukt tråkigt. Speciellt om man måste göra det själv hela tiden. Är man två så brukar det ju vara lite roligare. Men eftersom jag är en person som verkligen avskyr när det är stökigt hemma hos mig så har jag inte så mycket val känner jag...
Som nu tex, tycker verkligen att det är så jäkla jobbigt. Det kryper i hela kroppen på mig. Det står saker överallt, lådor hit o dit ni vet. Men kan inte göra så mycket åt det förän vi har renoverat klart det sista.. Men ändå! HATAR att det är saker överallt :(

well well....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0