Vår ~ DÅ och NU

Tänkte att det kunde vara en rolig grej att jämföra sig själv nu och hur man såg ut förra året vid samma tidpunkt.. Tänkte bjuda på lite kort nu 2011 och då 2010 ;) januari-februari-mars-april
En sak som jag har konstaterat iaf är att jag har gått upp! Även om andra säger nej så ser jag det själv.
I´m not blind foks ;)
Men det är inte mycket och inte heller så konstigt att jag gjorde det, inget jag mår superdåligt över heller för den delen. MEN det ska det bli ändring på nu. NU ska snabbmaten, sötsakerna och slappandet försvinna och det med BUMS! :) Summer 2011 here I come ;)

Januari 2010 vs Januari 2011
   
I januari-10 mådde jag inte alltför bra. Bodde ihop med mitt ex och vill bara dö typ. Hatade livet där och längtade därifrån mer än något annat i hela världen! Men jag gjorde det bästa utav situationen & var aldrig hemma.
I Januari-11 bor jag i Stenungsund ihop med världens bästa pojkvän i väntan på ytterligare en flytt, men en flytt till VÅRAT hus. Jag känner kärlek och glädje i mitt hjärta! Jag är äntligen lycklig.

Februari 2010 vs Februari 2011
   
I Februari-10
mådde jag betydligt bättre. Hade fått en egen lägenhet. Blev Fotad för tidningen Bodyfication och började prata med en väldigt speciell pojk ;) ♥
I Februari-11 tatuerade jag mig igen. Ett M för min mamma och ordet Karma. Vi planerarde för fullt inför våran husflytt. Många jakter på tapeter, golv, färg osv blev det. Mår toppen, nya bekantskaper, fick förlängt på mitt jobb, vårkänslor!

Mars 2010 vs Mars 2011
   
I Mars-10 blev jag trött på det svarta håret och färgade det rött! Spännande. Synd bara att alla gjorde samma sak lite senare.... men då tog jag bort mitt röda ;)
I mars-11 är jag HUSÄGARE! med stora bokstäver! :) Glad-gladare-G L A D A S T. Började med renoveringen utav huset och resultaten kom en efter en. SÅ snyggt och nöjda blev/är vi! *tummen upp*

April 2010 vs April 2011

  
I April -10
levde jag gott. Hade underbara vänner, sommaren var på G, hade kommit iordning i min lägenhet och åkte iväg för att fotas med fotograf i Linköping. Vi byggde om hela butiken på jobbet och jag jobbade även några gånger ute på Torp. Blev även mer o mer resor ner till Stenungsund! ;)
I April - 10 jobbar jag inne i Göteborg med nästintill en heltidstjänst. Bestämt semester, blev riktigt mörkhårig igen (typ svart), grejar med det älskade huset, Älskar min sambo mer än nånsin och våren är på väg, på Riktigt! Livet känns galet sprudlande och jag längtar så sjukt mycket till sommaren och alla våra äventyr vi ska göra :)


Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Massa kärlek!

2011-04-15 @ 11:38:02 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0