DREAMS


Vaknade på ett riktigt otrevligt sätt imorse.. Vaknade gråtandes. Hur ofta händer det då? Inte kul alls. Men drömde en sån hemsk dröm och minns att jag grinade som en idiot i själva drömmen, fast i smyg då för att jag inte ville oroa andra. Det handlade om någon som står väldigt nära mig som hade fått en jätte jätte hemsk hjärtsjukdom och skulle bara leva i några år till. Men skulle personen i fråga äta "rätt" saker (vilket var typ socker ?? öö okej) så skulle det kanske dröja upp till 10 år innan personen dog. MEN bara den känslan av att jag bara kanske har ja 6-10 år på mig att göra allt jag vill med den älskade människan, det gjorde ont i mig och den känslan satt kvar även när jag vaknade... FY faan alltså..

usch vad kan sånt betyda egentligen... Är det ingen som är drömtydare där ute??

Kommentarer
Postat av: Sasha

Vakna och somna gråtandes är det värsta som finns.



sv; JA precis, det klarar man sig gott och väl utan :)

2011-04-28 @ 13:42:37 // URL: http://sashas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0