Energi?

usch vad jag är trött idag då.. Inte alls speciellt rolig.. Har iaf målat klart det jag skulle målat idag. Ska bara ta och dutta lite takfärg på vissa ställen där det har blivit förstört osv..

Men så här trött får jag inte vara NU... Jag hade helt ärligt kunna lägga mig och blunda en stund utan större problem men då kommer jag väl inte att somna ikväll så det är ingen idé.. Jag borde egentligen ta tag i mitt hår och färga det så är det klart. Sen kanske man skulle riva lite tapeter i hallen.. mjo.. får se hur länge min ork räcker.. Usch vad tråkigt :(

Hade velat baka lite idag också :) Antingen bullar, negerbollar, kladdkaka eller sockerkaka/tigerkaka men jag har inte alla ingredienser hemma till något utav det så det går inte heller. Orkar verkligen inte åka ner till stenungsund.. så nä det får bli en annan dag tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0