Foggy day


Vilken dimma som låg i morse när jag gick upp.. Såg ut som att den var rätt tjock också men nu verkar den ha släppt iaf. Gott det.. Gillar inte dimma riktigt.. Känns som att det ligger en läskig känsla över allt då.. Jag som kollat på för mycket skräckfilmer i mitt liv kanske? haha!

Klockan börjar närma sig 14.00 alltmer och då kommer mina kära päron till Stenungsund och hälsar på! :) Ska väl åka in och möta upp dom tänkte jag så jag får visa dom vägen hem. Inte så lätt att hitta om man inte kan vägarna här ute kan jag tänka mig. Så dom får åka efter mig helt enkelt så får jag visa vägen :) Det blir första gången för dom i huset också. Ska bli spännande och kul o se vad dom säger. Tror allt dom kommer tycka det är fint. Sen får vi se vad min kära styvpappsi säger om våran kamin också. Han är ju lite av en expert på sten så ;)

Nää nog babblat. Måste ta hand om min tvätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0