Fyyyy fasiken vad gott väder det är ute! D...

img_7807 (MMS)

Fyyyy fasiken vad gott väder det är ute! Det riktigt värmer :) Ååh jag blir så glad! Trallalaaa :) har precis lämnat älsklingen, Wången & Helene hemma efter en mysig frukost :) dags för mig att åka och jobba några timmar. Gött gött! Dubbelt upp idag - det bästa med söndagarna ;) helt klart! Igår var vi ju som sagt hemma hos åke ute på Tjörn och firade han lite :) alla grabbar blev BRA i gasen kan jag lova haha medan vi tjejer agerade chaufförer och var rediga :) får bli deras tur nästa helg ;) hehe! Hade riktigt trevligt och det blev både dans och massa skratt och självklart en kaka eller två ;) vad annars när det är kalas liksom hihi! Nä nu ska jag snart ta och jobba lite i det sjuuuukt fina vårvädret! Hoppas ni får en underbar söndag mina goingar :) puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0