Hahahhahaha jag tror jag dör! Läste precis...

img_0611 (MMS)

Hahahhahaha jag tror jag dör! Läste precis Sandras blogg (www.sandradstorm.blogg.se) och ett inlägg om hur hon upplevde sin bh-provning igår med mig & Anja. Haha! Jag sitter och skrattar för mig själv här på tåget och beter mig allmänt skadad! Folk måste ju tro jag är koko men kunde inte hålla mig för skratt XD så jävla roligt! :) men i våra ögon behövde flickebarnen hjälp i provhytten då hon tror att hon är en A eller B när hon i själva verket är en C! Så igår hade hon inget val ;) vi tog över kommandot i hytten och resultatet blev kanon bra! :) så det så Sandra! ;) förutom den dramatiska bh provningen så käkade vi lunch i Trollhättan, sprang lite på överby sen blev det kaffe och tjat hemma hos Sandra innan det var dags för mig att åka hem igen :( hade en underbar dag igår med mina tjejer <3 vad vore livet utan er :)

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

hahahaha :P Mongoooo

2011-04-06 @ 15:08:04 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0