¡Hola amigos! Vilket härligt väder det är ...

img_5308 (MMS)

¡Hola amigos! Vilket härligt väder det är idag!! Oj oj oj säger jag bara. Jag verkligen stormtrivs!! :D och dagen till ära valde jag lite lättare kläder och vet ni vad? Jag fryser inte ens! Wiho så jävla underbart! :) sjukt vad bra humör man blir på så fort solen och plusgraderna tittar fram. Igår var jag ju ledig och fick fixat lite hemma men idag är det jobb som gäller. Sen är det kort vecka för mig nu. Jobbar bara tills på torsdag sen är jag ledig i helgen. :) underbart. Det är Påsk, min bror kommer ner ifrån Stockholm och det är dags för Elmia! Ska bli en rolig helg faktiskt! :) Längtar lite om jag ska vara ärlig! ;) men först är det som sagt jobb med mina underbara kollegor som gäller! :) ha en underbar dag i solen sötisar!! :)

Kommentarer
Postat av: Patricia

Ha en toppen dag!



2011-04-19 @ 08:56:42 // URL: http://www.tva-gardvarare.com
Postat av: Helene

Och på söndag ses vi igen :D Japp, vi måste sätta oss på en uteservering efter jobbet snart!! Supermysigt :D

2011-04-19 @ 21:29:12 // URL: http://heleenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0