Jag är ledig imorgon och då vill jag verkl...

img_6148 (MMS)

Jag är ledig imorgon och då vill jag verkligen ha soool så man för en gång skull kan gå ut o lägga sig för att jobba lite på brännan.. Men ALLA väderstationer jag kollat upp visar gråa moln och vissa till o med regn :( såå orättvist! Men väderappen på telefonen visar iaf en liten sol fast med moln.. Så jag hoppas helt enkelt att min ifån har rätt denna gången!! *hoppas* annars blir jag ledsen. För idag är det strålande solsken, varmt redan nu och inte ett moln på himlen.... Och jag ska JOBBA!!! Såå himla orättvist så det är ju inte sant. Solen kunde ju vart imorgon med då! Usch :( tänk om det är så här heela sommaren. Att varje dag som jag är ledig på så kommer det bli skitväde och när jag jobbar är det typ 25 grader o strålande sol! :O Då kommer jag bli arg och åka utomlands!!! Så det så!!!!

Kommentarer
Postat av: Saaaaga<'3

Jätte fin blogg! Älskar den & läser den varje dag. :)



// Saaagga<'3

2011-04-25 @ 10:45:38 // URL: http://thephotoblogofme.blogg.se/
Postat av: Tess

Nu är Dagens Blogg ute!

Titta ifall det blev du eller antag i Dagens Blogg , då vinnare tas ut i morgon!

kram!

2011-04-25 @ 10:48:44 // URL: http://tessolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0