Plastik...



Öööö... Är det någon som sett det här programet? Plastikturisterna som går på kanal 5. Just nu faktiskt, så antar att det går på tisdagar klockan 20 då..
 Men jösses.. Vilket jävla program! HAHA ! Skrattar rätt gott åt vissa av dom iaf.. Speciellt hon blondie som ska operera brösten och en intimkirugi. HAHA vilken bimbo.. säger då det!
Sen har jag aldrig riktigt förstått grejen med att åka utomlands för att göra sådana grova ingrepp som vissa av dom gör. Och speciellt inte till Thailand (?!?!?!) okej att det är billigare va, men skulle det vara värt det om allt gick åt pipan och du ser ut som faan sen....? Skulle inte tro det va.fy faan.. den dagen jag ska operera mig så skiter jag i kostnaden. Jag ska ha den bästa i Sverige! Vet redan ett ställe i Sverige som är Grymma! SÅ då får det kosta vad det kosta vill..

Snart är det dock dags för ett lite bättre program!! Desperate Housewiiiives :D


Faan vad snygga dom är! Så snygg och fräsch ska jag också vara när jag är 30/40+ och morsa! Hell Yeah :)

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Kostnaden måste ju typ bli densamma ändå med alla biljetter och boenden? Eller?!? Tjockisen å hans fru hade väl betalat 20000 bara för biljetten å det? Jisses!

2011-04-13 @ 12:32:03 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0