Sax ink


NU är det dags! Äntligen ska jag få klippa mig! Längtat som en tok. Jag har verkligen en risbuske på huvudet nu. Jag förstår verkligen inte hur det kan bli så slitet hela tiden :( jag klipper det ju ändå regelbundet, hårinpackning, använder värmeskydd, försöker tona istället för färga osv men ändå så hjälper det inte..! gaah blir galen :( Så nu hoppas jag att goa Nina kan få bukt på mitt burr denna gången också. Förra gången blev det ju kanon bra och jag blev verkligen supernöjd. Do you remember?

Men denna gången ska jag inte färga utan bara klippa till det lite. Måste verkligen försöka få bort det värsta.. Men det är så jobbigt när man fortfarande vill ha kvar sin längd på håret.. men men. Får se vad hon hittar på :)
Bra blir det nog iaf. Men nu är vi snart framme så vi får höras när jag kommer hem igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0