Shoppinghelg


Usch vad vi har brännt pengar dom senaste dagarna.. Men dock på välbehövliga ting till huset så inget annat. Har inte lagt en krona på mig själv på ett bra tag nu känner jag. Jag behöver lite egenvård :( Jag behöver ge mig själv något fint så funderar på att boka en tid så jag får göra iordning mina naglar som tagit Stryk under renoveringen. Believe me.. Usch o fy. Måste göra något åt det iaf.

Men vad har vi handlat då..? hmm.
Vi har köpt spottar till hela sovrummet + garderobsavdelningen och spottar är då inte billiga har jag fått lära mig nu :S (vi köper ingen billig skit här inte)
Sen lite småsaker som gör ett hus lite mysigare, krukor osv.. Sen fick vi ju en inflyttningspresent när mina päron var här. Först en sockerkaksform :D wiie ingen dålig en heller. underbart! Ett litet hantverkar-kit till mig ;) och sen ett presentkort på Hemtex med ett 4-siffrigt belopp ;) TACK snälla Mamma och Pappa. ♥
Så det första vi gjorde i Söndags/igår var att åka ner till torget och hemtex och köpte gardiner till vardagsrummet :) Blev även matchande kuddfodral och det blev sååå fint! Mycket mysigare med ett par gardiner uppe kan jag lova ;) Så nu har jag fått min favvofärg på alla gardiner som är uppe ;) hihi! Wonderfult!

Efter o ha brännt lite pengar från presentkortet där så drog vi oss vidare mot Ikea! Var tvungna att inhandla lite gardinstänger o annat bjäfs som man alltid hittar på Ikea och där rök yttterligare en tusenlapp.. Jag fattar inte hur småsaker kan bli så mycket haha!  Men nu börjar det bli så mysigt.
Jag trivs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0