Texten stämmer rätt bra måste jag säga! Ma...

img_8991 (MMS)

Texten stämmer rätt bra måste jag säga! Man kan köpa lycka för pengar! Jag får känna den bittra smaken av att inte kunna köpa det jag vill ha mest av allt just nu och jag är en smula nedstämd.. Hade jag haft pengar till att göra just DET så kan jag säga att jag hade varit lyckligare! Betydligt gladare.. Hatar den här känslan! Hatar hatar hatar! Varför kan aldrig jag få vinna typ 25000 på trisslotter? Så orättvisst! Ska grina och sura över detta lite till bara så Att ni är medvetna om det! Kommer ju behöva spara i flera månader och det är verkligen SKIT för jag vill ha det nu och under sommaren inte efter! Suck! Någon som vill ge mig några tusen tro? Nä tänkte väl det :(

Kommentarer
Postat av: PHOTONERDEN -16 år och fotograf

Håller med! Stör mig på sånna fjantar som säger: man kan ju inte köpa sig lycklig?

Hhaha jo, har jag fina kläder och bra kamera är jag lycklig!

2011-04-07 @ 20:46:07 // URL: http://photonerden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0