Upprörd till tusen!


Fy Faan vad jag hatar arbetsförmedlingen!! Varför finns dom ens? Ärligt? Jag ser ingen nytta i dom för fem jävla öre. Det enda dom gör är att förstöra och födröja ALLT dom kan! Jävla Nötter! När ska dom börja göra sitt jobb ORDENTLIGT?
Jag stämplar ju liksom upp alla mina timmar till en full tjänst som jag ska lämna papper på ungefär mitt i månaden just för att pengarna ska komma in ungefär runt löning. Pga räkningar o sådär. MEN tydligen inte denna gången. Idioterna har inte lämnat in mina papper i tid, INTE ALLS FAKTISKT. Så nu kommer jag inte få mina pengar förän om kanske 2 veckor....! TACK för den då ! ÅÅÅÅH det finns inte ord som uttrycker min ilska just nu! Vill bara gapa, skrika och slåss men det hjälper ju inte direkt. Men fy faan vad jag hatar myndigheter! Kör upp er i röva!!!
ÅH vad jag önskar att jag kunde fått ett heltids jobb då hade jag gått raka vägen in och gett dom fingret och bett dom dra så långt åt helvete dom bara kunde! DET hade kännt så jävla gött! :D Vilken känsla, vilken befrielse det skulle vart! fy faan.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0