VÄNNER ♥

Nu är dom på väg mina gullungar! Mina änglar! ♥
Det var ju meningen att jag skulle kommit upp till Vänersborg idag och träffat mina vänner men eftersom min bil tycker något helt annat (jävla skitbil) så är dom så sjukt jävla gulliga och kommer hit istället. Åh älska massor! Ska slänga på kaffet till dom och en ny omgång varmt vatten till mig för nu är dom snart här! Mys mys mys! Fika och tjöta ska vi göra. Finns säkert massa skoj att prata om nu ;) hihi! And I want some information bitches ;) haha! Nä men det ska bli riktigt härligt att få träffa och krama lite på mina änglar igen!


snodde bilden från www.sandradstorm.blogg.se och jag får faktiskt det som hennes fru.
Vi delar nämligen på allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0