12-12-12

God morgon! God middag! God kväll!

Idag har det varit en riktigt äkta slappardag! Har hunnit plöja igenom hela 3 filmer ;) ätit lite frukost, dansat för mig själv och drömt om saker som jag vill ha eller göra.. Inte mycket mer än så.. Men nu ska jag snart iväg så kläderna och ansiktet har iaf åkt på. Va jag ska göra får ni se sen ;) ska även hämta en sak som ni får se en annan dag :)

Kör på knästrumpor idag igen. Fastnat för det nu igen! Men idag är dom lite högre, i ull och med söta rosetter på sidorna :)
Alltid lite skönare med knästrumpor på höst/vinter. Blir ju inte lika kallt då :) och kjol/klänning tänker jag ju inte sluta med bara för att det är lite minusgrader! Nej nej!
Nä nu måste jag åka! :D

Ps grattis till min syster på hennes födelsedag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0