21/12

God morgon goingar! :)
Ja precis. God morgon. Hade sovmorgon idag (välbehövligt) så nu sitter jag på bussen på väg till jobbet. Idag och 2 dagar kvar sen är jag ledig i hela.....2 dagar! Haha jaja vad vore en bal på slottet..

Fick äntligen inhandlat nya skor igår! :) det var på tiden kan man väl säga. Mina andra vinterskor ramlade i stort sett isär! Och det är inte okej! Så de fick bli ett par nya svart skor :) Bild ser ni ju nedan!

Sen hade älsklingen ytterligare en överraskning till mig igår. Mycket överraskningar nu :)
Han hade köpt hem räkor! Så det blev lite fredagsmysräkor på en tisdag! :) underbart! Älskar verkligen min Karl så det gör ont!! Kärlek det där! :) the love of My life! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0