Annandagen

God jävla morgon!
Idag är man då inte pigg iaf. Usch. Tacka vet jag smink. Min räddning idag!

Hamnade på en juldagsfest igår, dock nykter, men seg idag ändå. Inte så konstigt kanske. Kom i säng runt 2 och klockan ringde 06 imorse.. 4 timmar. Jippi! Men nu är det jobbet och mellandagsrean som gäller. All in!

Tänkte lite snabbt på julhelgen där. Jag måste vart väldigt snäll iår! Jag har verkligen världen absolut bästa sambo! Älskar honom så det gör ont!! Förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna honom! Han är mitt allt! Fick så himla fina julklappar och är verkligen så himla nöjd! Bästa julen på länge. Härlig stämning, härlig mat och roliga spel framtill på småtimmarna. lovely!

En av dom bästa julklapparna vi gav familjen visar jag strax ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0