Kärlek

God morgon världen!
Lika seg idag! Seg som filmjölk så antar att det blir till o leva på kaffe idag med. Verkade ju funka finfint igår så ;)

Blev riktigt överraskad igår när jag kom hem! Älsklingen hade vart hos Nina och fixat hem en superfin dörrkrans OCH en stor fin julig bukett till MIG :D jag har världens bästa pojkvän som
Skämmer bort mig med blommor i tid i otid <3 love!

Idag däremot är det matshopping som gäller. Ska handla hem all julmat så vi har de hemma innan helgen :) längtar så till jul! Hela min familj kommer hem till oss och även Rasmus familj!
Massa klappar och överraskningar ska delas ut!! Längtar! Älskar att ge bort saker till mina nära och kära! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Så gulliga bilder! =D

2011-12-20 @ 08:57:51 // URL: http://emellay.blogg.se/
Postat av: ida

fina bilder! :)

2011-12-28 @ 13:01:24 // URL: http://byida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0