Lunch

Jag är inte snabb idag vill jag lova. Sitter på lunchrummet och försöker trycka i mig ytterligare en kopp kaffe. Vakna bea! Vaknaaa!
En sak är ju säker iaf, och det är att det blir tidigt i säng idag!
Så när jag kommer hem ska jag vara så rolig att jag lagar mat, pussar lite på min älskling och sen lägger mig. Spännande liv va? ;) haha! Men ibland tar energin slut helt enkelt. Då måste man bara få hämta ny under natten så blir det bra sen!

Från det ena till det andra! Hade änna hoppats på att få min lön imorgon men det verkar inte bli så :/ får den nog först den 21-22/12 hmm... Hoppas jag hinner ändå.. Jag har 1 kanske 2 klappar kvar att köpa så jag måste måste måste få lönen innan jul :)

Nä nu ska jag käka upp min lunch här innan det är dags att börja jobba igen :) pestosallad it is :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0