Lussebulle

Idag har jag äntligen fått min älskade lussebulle!! 2 till och med ;) min fru Sandra hade fixat åt mig idag ! Mums!

Haft en riktigt mysig dag idag faktiskt! Träffade min ängel Catta idag runt 11. Blev lite fika och tjöt fram till 14.. Då hade jag tid hos Catarina för att fixa Mina naglar! Äntligen! Fy fasiken vad dom sett ut.. Men nu är dom fina igen inför jul & nyår! Thank God! :)

Efter det åkte vi snabbt ut till överby och fixade en o annan juleklapp och sen vidare hem till Sandra gumman för lite mer fika och lite mer skitsnack ;) underbart <3 saknat mina änglar som faan! Tur att jag hann träffa dom innan året är slut. Kärlek!

Nu ska jag fortsätta mysa med älsk i soffan framför debatt!! :)

Min älskade ängel med sina 2 goingar i magen :)

Mmmmm älskade lussebulle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0