Blueberry Hill


Sitter och spelar lite go Elvis ur högtalarna och bara myser :) Blev så sugen på lite Elvis förut när jag såg att Sandra Dee hade lyssnat på det, eller försökt lyssna på det iaf.. Han blir då aldrig dålig våran lille Elvis.. Gott dé!

Ska snart dra ett varv med snabeldraken här för att få bort sandlådan som har hamnat i hallen.. Suck vad jag hatar att bo litet...... MEN inte långt kvar nu.. 22 dagar :D  sen ska jag sätta igång med att laga pannkakor så dom är klara när älsklingen kommer hem sen :)

Sen får vi se om det blir så mycket mer bloggande idag.. Vi ska iväg och sola sen och mysa i bastun en stund är det tänkt :) Såå gott! Var längesen jag bastade nu så jag får la en värme chock. HAHA! Grabbarna bastade ju ändå på nyårsafton så inte så längesen.. Well well Sola ser jag verkligen fram emot iaf! :) ååh hoppas det är ledig.. Hoppas hoppas hoppas hoppas! Annars får jag ta det en annan dag.. Eller snarare jag MÅSTE ta det snart innan jag blir helt tokig. Jag behöver värme, sol, LJUSTERAPI haha! Nä men lite seriöst då, sola solarium eller bara gå på ljusterapi är ändå sjukt bra att göra på vintern för att undvika depressioner osv men kanske inte så nyttigt för övrigt :S men men det hade varit skönt iaf. Var så längesen nu..


Babblar på bra så nu får jag skynda mig!! Gaah hej så länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0