Breakfast Club

Okej, det blev ingen färg för min del igår. Klockan rann iväg alldeles för mycket så när vi kom i säng var väl klockan närmare 4 på morgonen.. Idag är man lite halvseg och det känns som att man är bakfull.. Fast än man inte har druckit.. Skumt sånt där men jag antar att hjärnan blir lite lätt efter med för lite sömn.. -puh-
Men så ofta händer det inte så det får man ta när man är här uppe och hälsar på ;)

Anja ramla precis innanför dörren här hos Sandra så nu ska vi sätta oss och äta lite frukost och försöka vakna till liv lite. Så får vi se om vi ska slänga i färgen i mitt hår efter det. MÅSTE verkligen göra det tyvärr.. Vill ha kvar mitt röda men det är så dassigt nu och det är verkligen inte snyggt när den röda färgen rinner av tyvärr..
Synd att just DEN färgen ska vara svårast att hålla fräsch...typiskt!

Oh jag tror jag fått urinvägsinfektion också. FAAN! måste till en vårdcentral på måndag. Jobbig känsla att gå med hela tiden. Urk!

Nä nu får det bli frukost. Är så hungrig så jag mår illa nu.. inte bra inte bra...
God morgon förresten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0