Dry Hands


Usch vilka torra händer och nagelband jag har just nu.. Det gör ont ont ont.. Aj aj aj! Allt är det kalla vädrets fel och att man pysslar med tyger hela dagarna.. Jag har t.o.m sår på händer... :( Inte för att det har med mina torra händer att göra ;) för såren har kommit ifrån andra saker men ändå, det gör ont :( Ska nog ta och investera i en riktigt bra, fet handkräm eller en sån där go bodybutter eller vad det heter... Som verkligen hjälper mot torra händer! För dom jag testat hjälper inte ett skvätt + att dom med parfym i faktiskt svider lite när man har torra händer och torrsprickor :S 
Någon som har några bra tips på bra , feta, fungerande handkrämer?


Nu ska jag tjöta klart med min girl Sandra och sen tagga inför Big Brother :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0