Due Date !



HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA

Precis sett´klart på en såå sjukt rolig film! Due Date. Helt skruvad humor men min humor utan dess like! Skrattade så jag fick ont i magen. Jävlar i min låda. hihih ^^
Den fick min sjuka vardag att bli lite roligare iaf.

Men nu ska jag se till och ta mig en dusch och fräsha till mig lite.. Imorgon är det jobb som gäller igen (även fast jag är sjuk) mindre bra kanske.. men jag vill verkligen inte vara hemma imorgon pga vissa specialla saker som kommer att hända ;) Ni har säkert redan sett på reklame så ni vet ju vad jag pratar om.

Nä nu in i duschen sen får det bli en till rulle innan älsklingen kommer hem ifrån garaget. Oh hans bil går att kööööra nu :D :D I sommar kommer vi glida fiiiint :) Superglad för min *harkel* hans skull så klart :) Nä för vååran skull. Jag har ju som sagt tagit över bilen men han går inte riktigt med på det men ja. Det är min bil iaf :D

Kommentarer
Postat av: Jonna

sjukt fin design du har!

2011-02-06 @ 18:57:05 // URL: http://joonnas.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0