FAAAAAAAAN!

Jävla oflyt hele tiin! (med värmlands dialekt)

Vi hade i stort sett vårat nya sovrum HELT klart med alla möbler och garderober osv osv. Det skulle bli så fint! MEN sjävlkart ska det då sättas käppar i hjulen. Varför är det alltid så?
Nu är det så att dom garderobsdörrarna som vi skulle ha till våra garderober är på utgående och dom har bara några enstaka kvar i hela sverige. Utspridda då såklart! Och självklart kommer dom inte att få mer påfyllning på dessa. Så jävla typiskt så det är inte sant! NU blev jag faktiskt lite nedstämd..

Detta innebär ju att vi måste börja om ifrån början. Att börja planera om allt ifrån nytt. Jag vill ju ha ett "mörkt" sovrum.. Med samma färg på garderoberna och sängstommen var tanken.
JAG VILL :( Vill inte ha EK, hatar EK blää....
Okej nej jag hatar inte ek men det är inte vad jag vill ha men nu får vi väl se vad det blir för nått....
Faan också!

Kommentarer
Postat av: Patricia

DET kommer bli jättefint gumman!

2011-02-04 @ 13:58:12 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0