Film...Är bäst på bio....!

Jag har upptäckt att det faktiskt finns en del filmer som är uppe på bio nu som jag är lite sugen på att se. Frågan är bara när man ska få tummen ur och faktiskt GÅ på bio. HAHA! Men det är ett senare problem..  Får väl dra med mig älsklingen eller nån av brudarna och gå på bio när jag är ledig nästa gång :)

PÅ deras trailer verkar dom helt OK iaf, så får jag för mig att gå och se dom på bion så hoppas jag verkligen att dom är bra och värda att titta på. Lite smått irriterande annars. Här är några utav filmerna jag vill plöja igenom iaf..

BioDags 2011

SANCTUM
18/2


GULLIVERS RESOR
18/2

TRUE GRIT
18/2

PIRATES OF THE CARIBBEAN 4 - On Stranger Tides
18/5

TRANSFORMERS 3 - Dark of the Moon
1/7

Och sist men ABSOLUT inte minst. Sista delen av Harry Potter filmerna!
Harry Potter and The Deathly Hallows Part 2
Juli 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0