Frukost


Jag önskar att min frukost såg ut sådär. Mums! Men det blev inte så mycket frukost för min del idag.. Dagens viktigaste mål o allt. Men jag tappade matlusten så hoppas den kommer tillbaka till middagen sen iaf.. Får väl se.

Idag har jag väl inget direkt inplanerat. Ska väl se om vi ska packa lite i källaren. Hade velat åka till Vänersborg och fika med mina tjejer men det får väl bli en annan dag.. Imorgon är det iaf dags att jobba igen. Ska faktiskt bli väldigt skönt att få komma tillbaka till verkligheten, få tänka på lite annat för en stund, få komma hemifrån. Inget ont om Stenungsund eller mitt hem, men ibland är det bara skönt att få komma bort för en liten stund :) Sen ska jag väl ta och bestämma mig inför helgen också.. Hur jag ska göra på lördag.. Är ju bjudna på födelsedagskalas/fest med en väldans massa (för mig okänt) folk. Men jag jobbar ju på söndag.. Så får se hur jag ska göra.. Måste ju gå dit nykter isf eftersom jag ska köra söndag morgon men.. hur kul? Kan bli kul. Kan bli fiasko (för mig iaf). Får se helt enkelt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0