Most Wanted !

Jag blir galen! Har sånt shopping begär så det gör ont i hela kroppen. Vill lägga mig ner o grina men jag vet att det inte blir mer shopping för det ;) så det hoppar jag över tills den dagen det faktiskt hjälper, hehe! Låter väl fiffigt och "vettigt".

Men att strutta omkring i något utav dessa älskade prylar i vår / sommar hade jag verkligen INTE tackat nej till! Men just nu så är det bara att drömma vidare känns det som. Kommer inte ens kunna köpa hem ETT enda par utav dessa skor, eller ETT enda plagg.. SÅ sorgligt :( Jag vill ju så gärna... Känns som om jag inte köpt nya skor på 10.000 år och vet ni hur det känns för en människa som är grovt skoberoende?!? Det är verkligen ASjobbigt ! Blä...





Haha Linnet som det står BEAT på är ju bara så bäst. Det ÄR ju jag.. Kallas ju för just det.. BEAT :) Perfa!

Ska nog försöka klicka hem en liten sak iaf.. Under hundralappen så det är ju inte alltför farligt men den är ruggigt cool :) En ring som ja.. ohlalala ! Me likie! Ni får vänta o se helt enkelt ;)

Nä nu ska jag skämma bort mig med lite chockladpudding istället. Som ett litet plåster på mina sår!

Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Hej hej!



Just nu har jag en tävling där du kan vinna ett valfritt skal till din Iphone! Superenkelt att delta, klicka på länken om du vill vara med http://malinkarlstrand.blogg.se/2011/february/tavla-och-vinn-ett-iphoneskal.html



(Gillar du inte kommentaren får du gärna radera den)



Kram Malin

2011-02-17 @ 11:31:50 // URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0