Grown Ups !

När man ligger hemma så här sjuk och jävlig så blir iaf jag rätt så rastlös i kroppen men ändå har jag ingen kraft till att göra något.. Rätt påfrestande.. Men då kan man alltid få hjärnan att tänka på annat genom f i l m!
Film är bra skit!
Har plöjt igenom 1 film än så länge och det lär säkert hinnas med en till..
Kollade på Grown Ups  med bland annat Adam Sandler, Salma Hayek och Chris Rock i huvudrollerna. En riktigt rolig och underhållande film måste jag ju säga. Perfekt när man inte behöver tänka alltför mycket. Därför jag gillar komedier mest när jag är sjuk, seg eller väldigt trött.

Den handlade iaf om ett gammal skollag/vänner ifrån skolan som blev samlade på äldre dar med deras fruar och barn.. Låter kanske inte så roligt ;) men den var faktiskt rolig. Värd att se pga vissa scener bara haha!

NU ska jag hosta & snora vidare här och kanske se till att få mig nått i magen.. glass kanske..? hmm.. Äh får se vad det blir. Älsklingen kommer nog inte hem än på ett tag. Han är hos sina päron för att röja på vinden. Han har nog en hel del där kan jag tänka mig min lilla hamster ;) hehe! Saknar han massor dock.. Men får klara mig själv en liten stund till.. Jag har ju mina filmer som sagt :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Anmäl dig till veckans blogg! :)

2011-02-05 @ 15:41:41 // URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: Sandra Dee

Jag vill också se. Så om vi kör byte... din box mot filmen? haha! Din s.a.t.c box står nämligen här :)

2011-02-06 @ 02:20:14 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/
Postat av: emelie ^^

Haha Grown Ups är bra :D

2011-02-06 @ 14:20:39 // URL: http://checkemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0