"I love you, but I love myself more."

Jag har på senaste tid haft sån sjuk längtan efter att se på Sex and The City! Men min S.A.T.C-box har varit på vift sen ett bra tag tillbaka.. hmm men nu är den nog snart påväg tillbaka till mig. Ska sluta låna ut saker tror jag.. man vet aldrig när man blir som mest sugen ;) och då är det sjukt jobbigt att inte ha det nära... Och mina filmer är ju nedpackade.. Attans!
Älskar filmerna jätte mycket, dom har en viss charm men INGET slår serien. Inget! Åh Vad jag vill se hela boxen igen. Från början till slut... NU! Faan!








Jobbigt när man får sånt måste-behov.. Jag får nöja mig med att kolla olika klipp ifrån youtube sålänge men det är långt ifrån samma..... :(
Och jag önskar verkligen att jag kunde ha mina närmaste vänner nära. Och leva i en enda stor s.a.t.c bubbla ;)

Sandra skynda dig med boxen nu så jag får kolla på den snart :D Jag längtar ihjäl mig!

Kommentarer
Postat av: Mulle

Jaa det finns INGEN bättre serie än SATC :D

2011-02-18 @ 13:21:08 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0