Jag tror att jag dör!

Varning! Känsliga läsare varnas för detta inlägg!
Har ni svårt för förkylningsbeskrivningar så ska ni sluta läs NU!
(inte för att det är så jätte grovt men ändå, nu har jag varnat iaf ;). )

Jag har alltså gått och blivit så jävla sjuk. Från ingenstans. Och jag blir så jävla arg och trött på detta. När ska man få bli frisk egentligen? Jag orkar inte vara sjuk längre. Suuuuck! Jag har ont i hela kroppen, ni vet sådär sjuk-ont som man oftast får när man har feber o så. Att borsta håret är ju en ren mardröm då. Det gör så oont! Att ta på mig, på min kropp känns som slag. Ryggen värker. Halsen gör görsketaONT, den är svullen och svullen och svullen o öm.. Nämnde jag svullen? Det gör ont varje gång jag sväljer. Så att äta något med stora bitar är ju uteslutet. Näsan bara rinner. Förutom nu när jag vaknade idag. Då var den igentäppt som en betongvägg. Andas genom den var ju något man kunde glömma. Snyter mig o snyter mig men det kommer bara mer. Seriöst!
Hur mycket snor har man egentligen? Hela hjärnan som rinner ut eller?! Jag blir så arg! Hatar den här känslan och hatar att vara sjuk. Hatar hatar hatar hatar! Jag vill bara att halsen ska bli bra. Resten kan jag ändå stå ut med men halsen år nog det värsta just nu. Den gör verkligen mördaront och ingenting hjälper mot det onda eller svullnaden :( har kollat ner i halsen och jag ser inga vita prickar så halsfluss kan det ju inte vara.. Eller? Gaah!

Får gråta lite nu, inte för att det hjälper men ändå! Nu har jag fått gnälla och klaga över att jag är sjuk lite iaf.

 / Love från en sjuk och gnällig Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0