L O V E


Det börjar närma sig alla hjärtans dag med storm steg. Jag har faktiskt inte gett det så mycket tanke om jag ska vara helt ärlig. Älskar min Rasmus ändå. Tycker alltid att alla hjärtans dag kommer helt plötsligt även fast man vet att det är den 14 februari VARJE år.. Skumt det där.. Fast å andra sidan så kanske det är för att jag inte tycker att det är en riktig högtid...
Kan vara så. Jag tycker det är rätt tragiskt att det bara ska finnas EN dag på ett helt år där du lyfter upp din älskade lite extra.. WHAT?! ska man inte göra det varje dag? Det är bara en dag för affärerna att tjäna en extra slant i kassan. Och det märks. Blommor till exempel blir typ 300% dyrare än vad dom brukar kosta.. Ska du köpa rosor till din käresta den 14 så får du punga upp 300 säger vi och den 15 februari kommer dom kosta 100.... Ja ni förstår vart jag vill komma...

Jag och älsklingen har sagt att vi inte ska köpa något till varandra utan att vi gör något tillsammans istället. Lagar en god mysig middag med levande ljus och bara njuter utav varandras sällskap. Som jag dessutom alltid gör ;)

Vad har ni tänkt att köpa eller göra för era käraste?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0