Lunch Break

Jag vad skulle man göra utan sin lunch....? Är vrål hungrig nu så det ska bli skönt att få slänga i sig lite food! Mat i magen är bra har jag hört. Då jobbar man extra hårt ;)

Sen när jag ätit upp så ska jag ge mig ut på en liten jakt här i närheten. Är på jakt efter en fotfil nämligen. Men det finns verkligen ingenstans.. Hmm skumt det där. Är dom sällsynta eller har dom slutat tillverka just fotfil? Jag grubblar hårt här över lunchen märker ni väl ;) hehe! Nä men ska testa på Åhlens, där borde dom ju faktiskt ha. Dom har ju det mesta. H&M hade iaf inte nött.. Måste ha en fotfil. Ska ju ha en gotte kväll alá ta-hand-om-Bea-kväll ikväll hade jag tänkt ;) Ansiktsmask ska nog inhandlas också Mhm. Jajjemensan !

Hörs senare gott folk, nu ska jag fortsätta möla i mig min lunch här.
tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0