MelodiKRASCH

Satt och kollade på Melodifestivalen i hopp om att det kanske kanske kanske skulle kunna vara någon bra låt.... Men ICKE.. Blev ruggigt besviken måste jag säga.. Tycker allt sög och ingen låt var det som direkt fastnade så.. Hoppas VERKLIGEN att det blir bättre låtar på nästa deltävling för ska det fortsätta så här kan vi lika gärna strunta i att skicka någon över huvudtaget med tanke på att vi måste KVALA i år... Suck..

Och sen till råga på allt, så har man den där Jä**a Marie Sernholt som programledare!!

Är det bara JAG som inte tål den människan. Usch. Har verkligen jätte svårt för henne och jag tycker att hon förstör hela melodifestivalen.. BORT med Marie för bövelen! Nä hon är bara jobbig...

Och innan jag hänger upp mig alltför mycket på henne så får jag väl gratta dom som gick vidare iaf.. Kul var ju iaf att Le Kid var med me tanke på att Anton (som är ifrån min hemstad) är med och var det Jordin Sparks som dansade bakom Danny! men sen var resten skit..

Nä nu måste jag försöka glömma Den där sernholt så man inte drömmer mardrömmar i natt......


Vilken låt tyckte ni var bäst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0