My Weekend

Sorry for bad update... Men har faktiskt inte haft någon tid över alls att sitta vid datorn denna helgen. Den har verkligen bara susat förbi i en väldig fart. Men mycket hann vi med och kul hade vi på vägen ;)

Har för det första jobbat hela helgen så det har ju tagit upp en del av min tid men sen var vi ju på 50-års kalas i lördags. Minna och Niklas fyllde 25 båda två så dom slog ihop sitt lilla kalajs. Och trots att jag inte kände så många så hade jag riktigt roligt. Man LÄRDE känna fler folk om inte annat. :) Blev lite förfest/samling hemma hos Paula & Jonny och för att senare åka bort till lokalen där allt skulle hållas.
Det blev mycket skratt, dans, quiz och alkohol. En lyckad kväll helt enkelt. Jag erkänner att jag blev lite lätt rund under fötterna så när jag skulle upp till jobbet på söndag så var man inte lika fräck kan jag lova ;) hah! Men ingen fara skedd. Promenerade ner till tåget och åkte in till jobbet och jobbade av dom snabba timmarna utan större problem. Jag är glad att man inte blir lika bakfull längre. Av någon konstig anledning. Men jag klagar inte hehe!

Igår söndag, så kom Simon & Nina över på lite mys. Blev först film ; Grown Ups, Gotta och sen kollade vi in Big Brother 2011! HAHA Vilka jävla pajaser säger jag bara.. Vilket folk dom plockat ihop och typ ALLA är 08:or... WHY?
Jag hade slått ihjäl allihopa tror jag hahah! Med mitt tålamod... Ojoj..  Men det ska bli kul och se hur det kommer att bli. Lär följas iaf ;) heh!

Well Well. Nu ska jag ta tag i dagen tänkte jag. Eller nått.. Måste göra mig iordning o åka ner till apoteket iaf.. Sen får vi se vad som dyker upp på mitt schema :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0