Packing Tajm


Vi har varit lite effektiva idag iaf och inte bara suttit på arslet och kollat film.. Eller ja.. Älsklingen har varit effektiv och jag har mest bara suttit och slått in saker i papper sakta men säkert..
Jag pratar så klart om allt vårat packande av saker nu inför flytten.. Vi fick nästan ner hela köket idag. Näst intill iaf. Vi plockade ner allt sånt som vi inte använder och kan klara oss utan nu i 6 VECKOR (!) ;) Så nu är det bara tallrikar, lite glas och bestick och sånt självklart kvar. Känns gott att vi fått börja lite iaf trots att det är flera veckor kvar. Mmen tiden går fortare än vad man tror. Sen blev det lite rensande i garderoben också. Inget som kastades naturligtvis utan bara packades ner så som jackor och lite skor som vi får klara oss utan.. *gråter en skvätt* Meen sen i huset kommer det kännas som att jag får en miljon nya skor när jag får packa upp alla mina lådor med kläder och skor :) GLAD


Oh btw så måste jag säga att jag har världens smartaste pojkvän tror jag..... NOT! Han bestämde sig för en liten tur med volvon.. mindre smart. Skällde på han förut och sa att han INTE skulle köra.. Men ja inte lyssnar han på mig. Och vem möter han...Farbror blå såklart, så där blev vi några tusenlappar fattigare... gött mos!
Det är tur att jag älskar honom så mycket av hela mitt hjärta annars hade jag blivit galen ;) och sen får han skylla sig lite själv hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0