Roadtrip

Har faktiskt haft en bra dag idag trots snöstorm och bilköer! Var en lastbil som hade vält eller nått sånt på E6 och dragit med sig lyktstolpar längs vägen osv.. Så hela vägen norr över var avstängd = köer from HELL! Vi tog innervägen förbi E6 för att vara "smarta" men det var allt köer där med.. typiskt.. 

IAF
Har vart på en liten roadtrip med älsklingen min. Tog oss en tur till Trollhättan/Överby. Mina gamla hemtrakter ;) Skulle kolla in lite tapeter och annat bös men vi hittade inget som föll oss i smaken. Blev iaf 10 st nya flyttlådor. Bättre än inget, så nu kan vi fortsätta packa ner alla våra saker :)
Efter Överby så drog vi oss mot Uddevalla och Torp. Sprang in lite fort på Bauhouse (eller hur det nu stavas) och hittade faktiskt vårat nya vardagsrumsgolv :D så DET får det nog bli. Kollade även där på tapeter men näää.. Kräsen är bara förnamnet tror jag haha ;)

Har iaf fått världens bästa avslut på kvällen. Fredagsmys när det är som bäst! Färska fredagsräkor, tända ljus och mys med den bästa älsklingen i soffan. Det är grejer det :)
Men kolla vad som hade slinkit ner bland räkorna.. En krabba! Måste ha känt sig lite vilsen ;)

Såå pytteliten var han hih!

Hoppas ni får en fortsatt mysig fredagskväll gott folk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det var inte mkt som gick rätt till på vägarna idag :-(



Tur ni kom hem hela



KRAMSIAR

2011-02-11 @ 20:56:16 //
Postat av: jossan :)

Haft en bra dag? :)

2011-02-11 @ 21:12:30 // URL: http://jossanjlife.blogg.se/
Postat av: jossan :)

Sv; Okej :)

Jo min dag har varit bra fast jag fick gå till skolan i snöstorm och det var inte så kul :p

2011-02-11 @ 21:51:40 // URL: http://jossanjlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0