Sick Doll

Dagen blev inte alls som jag hade tänkt mig idag. Det var meningen att jag skulle jobbat idag. Jag gick upp, gjorde mig iordning och allt men sen gick det bara inte.. Jag svettades och frös och mådde riktigt dåligt.. Kroppen sa ifrån helt enkelt. Så var bara för mig att sjukskriva mig idag :( Skit-trist!

Men det borde ju vart väntat, för igår när jag kom hem ifrån jobbet så värkte varenda centimeter i kroppen på mig.. Aj aj aj.. Man ska INTE jobba när man är sjuk. Det är ju en sak som är säkert.. Nu ska jag bara ligga hemma under täcket hela dagen och försöka kurera mig. Jag ska göra allt i min makt för jag MÅSTE verkligen vara åtminstonde lite frisk tills på måndag. Måste måste måste!

Dagens frukost får bestå utav
Varm Mjölk
1 vitlök
Honung
citrondroppar

Dunderkuren alá Storm. Lär bli frisk på nolltid :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0