Start Me Up

Morrn Morrn!
Idag har jag bestämt mig för att ställa bilen hemma. Blev så arg igår när jag kom in till stan och det inte fanns NÅGRA som helst parkeringsplatser till lilla mig.. Fick yrra runt som en lätt (läs mycket) förvirrad höna och blev bara mer o mer stressad över att klockan gick så fort.. Jag hatar verkligen att köra inne i centrala GBG. Kan det inte alls och tycker verkligen inte om det.. Jag kan kör till den parkeringen jag hittat sen innan men inte mer. Så är den full så kommer det en liten lätt panik-känsla krypandes.. Men det löste sig allt igår, var en som åkte så jag snodde den parkeringen och slapp böter + slapp slänga mig ut i den hemska gbg trafiken på jakten efter en jävla parkering..
Så idag iaf åker jag tåg. Får visserligen betala enkelbiljetter på 67:-/styck men det kan det nästan vara värt.. Hatar paniken... Kanske får skjuts hem idag också ;) *blink blink* Kan ju alltid hoppas så slipper jag iaf ta tåget hem sen ikväll.. Det hade ju vart guld värt! *hoppas hoppas*

Måste nog börja "övningsköra" i gbg tror jag HAHA! Haft körkort i X antal år men får fortfarande panik när jag kör inne i Gbg haha! tragiskt ;) Så får lura med älsklingen ut på vägarna så får han lära mig lite tror jag bestämt :) Finns nämligen en speciell parkering som ligger typ precis bredvid mitt jobb och asbilligt - DIT vill jag hitta. och naturligtvis ut ifrån gbg igen då hahaah! Usch undra hur detta låter egentligen men det skiter jag i. Jag skäms inte över att jag hatar o köra i GBG så det så!

Dagens Låt

Den här har blivit lite av en jobb låt för mig och säkert för de andra anställda på Dressmann också. En lite kom-igång-låt som "dom" ALLTID VARJE morgon kör ur högtalarna klockan 10.00 när vi slår upp portarna för sucess! Lite roligt faktiskt för det är verkligen en låt man blir pigg och alert av. Mick Jagger energin smittar av sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0