Usch & FY

Är verkligen helt orkeslös idag.. Blir så trött på mig själv när jag är sån här.. Har fått ett paket på posten som jag inte ens orkar åka och hämta ut.. SUCK med stora, ljudliga suck-ljud!
Men det är sån här jag blir när jag går ledig för länge utan att ha någonting att göra.. and it´s SUCKS!
(längtar såå tills vi får tillgång till huset, då har vi att göra hela tiden!)
Jag har inte ens pengar till att åka upp och hälsa på folket i Vänersborg så vad ska jag göra då.. jo sitta hemma.. Hur kul? INTE!
Men jag har iaf varit lite duktig idag och söka lite jobb här i närheten istället för inne i stan. Känns som att det skulle vart 10.000 gånger lättare att ha ett jobb i Stenungsund än i Göteborg.. Men men vi får väl se vad som händer..
Imorgon tänkte jag väl se till att det händer lite mer under dagen iaf..
Jag får sjuk huvudvärk och blir så rastlös av att bara ligga hemma.. Men har inget större val. Finns inget o göra här direkt.. Ibland snurrar tankarna på mig iväg alltför långt och man blir lite lätt nedstämd. Men det får jag ta o rycka upp. Nu blir det iaf dags för lite mat sen ska jag ta o städa lite här i varglyan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0