Usch vad dåligt jag mår :( blev inte så my...

img_3487 (MMS)

Usch vad dåligt jag mår :( blev inte så mycket tattoomässa för våran del i år. Hann komma dit och gå ett varv, hälsa på lite folk o sen åka hem igen. Varför? Jo jag fick naturligtvis en jävla allergiattack from hell! Gick runt och snorade och nös hela tiden. Inte så värst fräscht enligt mig så jag klarade inte av att vara bland folk längre.  Så nu ligger jag och Sandra i soffan och kollar på melodifestivalen istället. Får duga idag. Måste ta hand om min röda näsa  istället. Usch vad den gör ont nu. Har snytit sönder den totalt nu. Aj aj aj.. Hoppas att ni har en bra lördagskväll iaf gott folk :) vi ska iaf snart göra lite god mat och mysa istället för att vara ute o parta. Ha det göttans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0