12H


Nu är jag äntligen hemma igen! klockan är 19.00 och det var nästan 12 timmar sedan jag åkte hemifrån för att jobba... DET är verkligen nackdelen med att inte ha ett jobb i närheten där man bor. Jag börjar tröttna kraftigt på att behöva pendla.. mildt sagt! Jag hade gett vad som helst för ett jobb i Stenungsund, Stora Höga, Jörlanda, Ljungkile till och med Kungälv! Men bara jag slipper pendla in till stan (gbg)... Det är så jäkla tröttsamt att hela dagen går till spillo.. Jag jobbar och pendlar  i stort sett lika många timmar känns det som.. Inte så kul. Men samtidigt så är jag ju glad över att jag har ett jobb överhuvudtaget..

Jaja vi får se hur det löser sig nu i februari... Ska ge mig ut på jakt igen! Tar vad som känns det som.. Bara jag har ett fast jobb i stenungsund.. Vilken lättnad det skulle vart och vad mycket fritid jag helt plötsligt skulle få efter jobbet.. Åh vilken dröm!
Hoppas på det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0