Cut Cut


JA idag är det äntligen dags!
Jag och älsklingen ska åka till hans frisör inne i Göteborg och bli fina i håret båda två. (verkligen välbehövligt)
För min del blir det klipp och färgning så det ska bli väldigt spännande o se vad hon har för idéer :) Jag som oftast är väldigt känslig mot nya frisörer för att jag är så super rädd om mitt hår (haha) är faktiskt lite smått nervös :S Men jag har ju hört att hon ska vara superduper duktig så jag får väl helt enkelt lita på min karl angående det här och lägga mitt huvud i hennes händer.. -puh-

Men innan vi kommer så långt så ska jag ta och åka och ta hand om våran tvätt lite. Vi hade ett gott berg här som behöver tas hand om. Rasmus gjorde en del igår så då är det väl min tur idag då ;)
Sen kanske jag hinner med en snabbis på torget också innan vi måste åka till Göteborg. Lönen har ju faktiskt anlänt idag hehe! ;)

Ha en bra Tisdag gott folk så får jag slänga upp före och efter bilder på håret senare ikväll eller imorgon !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får lägga ut en bild sedan och visa oss som läser din blogg hur det blev.



2011-01-25 @ 17:43:21 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0