Fockers!

Från dimma till sol på någon timme.
När jag vaknade imorse och kikade ut mellan persiennerna så låg dimman tung över Stenungsund men Nu har den lättat och försvunnit och gett plats för solen istället! MYCKET trevligare ;) Sol och blå himmel känns väldigt mycket mer inbjudande än grå trist dimma... Visst har jag rätt!

Är ledig idag men känns som jag har rätt mycket på schemat ändå.. Hur kan det komma sig.. Jag har iaf fått gjort två saker som jag kan boka av på min to-do-list. Nu ska jag bara vänta till klockan slår 10 vilket är om några minuter så kan jag boka av ytterligare en sak :)

Måste verkligen palla mig ur soffan efter det också, men känner att jag sitter väldigt skönt här.. Måste duscha, göra mig iordning, åka iväg och fixa ett brev och posta det, hämta upp massa saker ifrån källaren så jag ÄNTLIGEN kan börja packa bort julen ;) hah! Inte en dag för sent *harkel* Men varken jag eller min sambo har haft den tiden riktigt. Jobbat tills sena kvällar båda två.. Men idag tänkte jag iaf ta tag i skiten när man ändå är ledig men då ska man istället hitta orken till just DET. Kanske får bli en liten film först SEN drar jag igång.. ja det låter bättre ;) Denna får det bli sen ska jag verkligen ta tag i dagen . lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0