Före och Efter

Nu är vi hemma igen ifrån Göteborg och ifrån Nina (frisören)!
Jag måste säga att jag är ovanligt nöjd med resultatet :D och självklart superlycklig över att det blev så bra. Jag hade ju verkligen ingenting att vara orolig för ;) Kommer definitivt gå tillbaka.

Lovade ju förut både före och efter bilder så självklart slänger jag upp dom här :)
Så får ni säga vad ni tycker :)

Före:


under:


Efter:



Jag bara älskar den klarröda färgen :) N Ö J D !
Så får se vad det blir för färg och skoj nästa gång, kanske slänger i mer rött? ;) hmm..
Glad är jag iaf!

Kommentarer
Postat av: Patricia

tippentoppen tjejen! Ja nog syns ditt röda mer än mitt...



Det blev ju jättefint....

2011-01-25 @ 22:17:12 //
Postat av: Anonym

Fin blogg:D

kolla gärna in min med:D

2011-01-26 @ 05:30:49 // URL: http://tinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0