God morgon bloggen :) nu har jag kommit på...

img_8601 (MMS)

God morgon bloggen :) nu har jag kommit på så mycket som jag vill Nästa vecka ska jag både tatuera mig och gå till frisören. Ska bli spännande. För jag har äntligen bestämt mig hur jag ska göra med håret. Tror inte jag kommer få det exakt likadant som jag vill men nästan iaf ;) hon är ju en duktig frisör så tror hon kan fixa det :) sen har jag ju bestämt mig för tatueringarna också. Känns så gott när man har kommit till den punkten att allting är så klart. Gott gott. Sen vet jag vad jag ska ha för jacka också. Måste dock köpa lite extra detaljer som gör det lilla extra men inte mig emot ;) idag är det dags för min sista arbetsdag för denna helgen. Ja min helg är inte som alla andras haha jobbat hela helgen tors-månd. Så imorgon börjar min helg. Ska bli skönt att få lite sovmorgon imorgon ;) längtar lite lätt. Hoppas ni får en underbar måndag gott folk. Jag ska försöka få min måndag att gå fort + att jag ska jobba med min chef idag som är hemkommen från butikchefernas kick-off resa till Argentina. Ska bli spännande o se vad hon har att säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0