Hemma-man

Idag har jag varit riktigt slö.. Hade en pissdag på jobbet rent ut sagt. Det var väl bra så sätt men nästan bara jobbiga kunder som bara är allmänt jobbiga :S men som tur är så har vi en del underbara kunder också som väger upp det rätt så bra om jag får säga det själv, sen självklart väldigt bra arbetskollegor som livar upp stämningen massa ;) hehe!

Sen till råga på allt så har jag blivit bortskämd när jag kom hem. Älsklingen stod i köket och gjorde hemmagjorda pannbiffar, potatis, sås och lingon som vi skulle äta till middag. MUMMA! + att johan kom och gjorde oss sällskap också. Härligt.

bild lånad från google.se

Nu är jag mätt och go och lite halv trött.. Kommer nog somna som en stock idag känns det som.
Men ska ta och kika runt lite mer på nätet nu tänkte jag innan det är dags att hoppa i bingen. Får ju passa på nu medans grabbarna sitter och pysslar med sitt. Dom förbereder för fullt inför årets volvoträff ~
 stenungsunds volvoträff !

Hoppas ni haft en go dag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0